Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, σύμφωνα με στοιχεία που αφορούν στα θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης, σημειώθηκαν 27 τροχαία με 38 παθόντες (νεκροί, σοβαρά και ελαφρά τραυματίες).
Ειδικότερα σημειώθηκαν:
4 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, με 4 νεκρούς,
2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα, με 2 σοβαρά τραυματίες,
21 ελαφρά τροχαία ατυχήματα, με 32 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:Παραβίαση προτεραιότητας.
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον Μάιο του 2025, συγκροτήθηκαν 544 συνεργεία ελέγχων μέθης, ενώ πραγματοποιήθηκαν 11.519 έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν 70 παραβάσεις.
2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα, με 2 σοβαρά τραυματίες,
21 ελαφρά τροχαία ατυχήματα, με 32 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:Παραβίαση προτεραιότητας.
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον Μάιο του 2025, συγκροτήθηκαν 544 συνεργεία ελέγχων μέθης, ενώ πραγματοποιήθηκαν 11.519 έλεγχοι διερεύνησης μέθης και διαπιστώθηκαν 70 παραβάσεις.
1.887 για υπερβολική ταχύτητα,
248 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση,
228 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση,
152 για Κ.Τ.Ε.Ο.,
72 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
63 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
29 για αντικανονικό προσπέρασμα,
25 για αντικανονικούς ελιγμούς,
24 για παραβίαση σηματοδότη,
11 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
8 για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά.
248 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση,
228 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση,
152 για Κ.Τ.Ε.Ο.,
72 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
63 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
29 για αντικανονικό προσπέρασμα,
25 για αντικανονικούς ελιγμούς,
24 για παραβίαση σηματοδότη,
11 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
8 για οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά.















