Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών, Γιάννης Μαλτέζος, η Διευθύντρια των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, ο Πρόεδρος και μέλη του Δ.Σ του Επιμελητηρίου Αργολίδας, η Πρόεδρος και μέλη του Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Άργους, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Μηχανικών, μέλη του Συλλόγου Υπομηχανικών, ο Διοικητής της Τροχαίας Άργους, ο Πρόεδρος των ΚΤΕΛ Αργολίδας κα, οι οποίοι είχαν ήδη λάβει τη σχετική μελέτη και κατέθεσαν τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις τους.
Η δημοτική αρχή επιδιώκει οι όποιες αλλαγές να βασίζονται σε τεκμηριωμένες επιστημονικές απόψεις και να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας πιο λειτουργικής, προσβάσιμης και φιλικής πόλης για όλους τους πολίτες, με έμφαση στην ασφαλή κίνηση των πεζών και των ατόμων με αναπηρία.
Στόχος είναι το Άργος να αποκτήσει σύγχρονη κυκλοφοριακή οργάνωση, να ενισχυθεί η εμπορική και τουριστική του ταυτότητα και να εξυπηρετούνται καλύτερα οι επισκέπτες, ιδιαίτερα ενόψει της λειτουργίας και των μουσείων της πόλης. Παράλληλα έχει ήδη δοθεί προτεραιότητα στην εξεύρεση νέων χώρων στάθμευσης, για τους οποίους θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα.
Η διαβούλευση με τους φορείς θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα, με στόχο τη διαμόρφωση των τελικών προτάσεων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα κατοίκων και επισκεπτών.
Στόχος είναι το Άργος να αποκτήσει σύγχρονη κυκλοφοριακή οργάνωση, να ενισχυθεί η εμπορική και τουριστική του ταυτότητα και να εξυπηρετούνται καλύτερα οι επισκέπτες, ιδιαίτερα ενόψει της λειτουργίας και των μουσείων της πόλης. Παράλληλα έχει ήδη δοθεί προτεραιότητα στην εξεύρεση νέων χώρων στάθμευσης, για τους οποίους θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα.
Η διαβούλευση με τους φορείς θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα, με στόχο τη διαμόρφωση των τελικών προτάσεων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα κατοίκων και επισκεπτών.










(1).webp)
.jpg)
.jpg)


