Κατά την διάρκεια του δείπνου ο Μητροπολίτης μίλησε στους απόφοιτους μαθητές και τους ευχήθηκε μία καλή πορεία στην ζωή τους, ενώ τους έδωσε ως ευλογία ένα βιβλίο με την ζωή και το έργο του Αγίου Λουκά του Ιατρού, με ιδιόχειρη αφιέρωση στον κάθε μαθητή χωριστά.
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
Δείπνο στους απόφοιτους των Λυκείων παρέθεσε ο Μητροπολίτης Αργολίδας (βίντεο)
Κατηγορίες:
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
,
ΑΡΓΟΛΙΔΑ
,
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Σε μία υπέροχη καλοκαιρινή βραδιά, ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος, υποδέχθηκε και δεξιώθηκε τους απόφοιτους μαθητές όλων των Λυκείων της Αργολίδος στο κέντρο εστίασης Κολιζέρας στις πανέμορφες Μυκήνες, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026.











(1).webp)





























