Κυριακή 16 Μαρτίου 2014
Ο Γ. Ανδριανός στον αγώνα δρόμου "Run for Peace: From Acropolis to Babylon"
Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Γιάννης Ανδριανός απηύθυνε χαιρετισμό στον αγώνα δρόμου Run for Peace: From Acropolis to Babylon, που διοργάνωσε η Πρεσβεία της Δημοκρατίας του Ιράκ στην Αθήνα, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναιών και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Ανδριανός επισήμανε μεταξύ άλλων τα εξής:
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Ανδριανός επισήμανε μεταξύ άλλων τα εξής:
Στο Άστρος ο λιμενικός σταθμός προσφέρει στον τουρισμό...στο Τολό όχι;
Τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο λιμάνι του Παραλίου Άστρους επιθεώρησε από κοντά ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μετά ακριβώς την (επεισοδιακή) επίσκεψη του στο Ναυπλιο, ενώ επισκέφθηκε και το Λιμενικό Σταθμό του Άστρους, ο οποίος αναμένεται να αναβαθμιστεί!!! και με δήλωση του υπουργού, σε Λιμενικό Τμήμα σε αντίθεση με αυτόν του Τολού που καταργήθηκε. Αλήθεια ο λιμενικός σταθμός του Άστρους δεν θα συνεισφέρει στην εθνική προσπάθεια για την πάταξη της λαθρομετανάστευσης, όπως ισχυρίστηκε επιχειρηματολογώντας ο υπουργός για το κλείσιμο του Λ.Σ Τολού;
Ολόκληρη η εκπομπή του Δ.Σκαρμούτσου που γυρίστηκε στη Αργολίδα
Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος ταξίδεψε στην Αργολίδα και μας μεταφέρει τις ομορφιές και τις γεύσεις της «Χωρίς Συνταγή». Δείτε πατώντας εδώ ολόκληρη την εκπομπή που μεταδόθηκε από το MEGA το Σαββατο 15 Μαρτίου.
15 λόγοι για να είσαι στο Ναύπλιο στις 23 Μαρτίου
Αν υποθέσουμε ότι η τελική εικόνα που σχηματίζεις στο μυαλό σου για ένα μέρος εξαρτάται, πρώτον από την ομορφιά και τις πτυχές της ζωής του και δεύτερον από τις στιγμές που έχεις περάσει σε αυτό, τότε το Ναύπλιο είναι ένας μικρός ταξιδιωτικός θησαυρός. Ίσως βέβαια να είναι κι αυτό κομμάτι της μαγεία της πόλης μας. Βλέπεις, στο Ναύπλιο, έχει τόσα πράγματα να δεις, τόσα μέρη να κάνεις ατελείωτες βόλτες και τόσα μέρη για να χαζέψεις που μια φορά δεν είναι αρκετή. Ούτε δύο, ούτε τρεις, ακόμα και για μας που μένουμε, αγαπάμε και ζούμε στην πιο όμορφη πόλη της Ελλάδας.










(1).webp)











