Με θρησκευτική κατάνυξη στο Ναύπλιο, εορτάστηκε ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου. Χιλιάδες πιστών έφθασαν από όλη την Αργολίδα αλλά και την Πελοπόννησο, για να τιμήσουν την Παναγία μας, εναποθέτοντας τις ελπίδες τους προς Αυτήν, στο Ιερό Ναό της «Ευαγγελίστριας» που δεσπόζει στην πόλη του Ναυπλίου.