Παρασκευή 4 Απριλίου 2014
40 χρόνια κοροϊδίας των Αργολιδέων για τον Ανάβαλο τελειώνουν με την «Ελληνική Αυγή για την Πελοπόννησο»
Του Βασίλη Ζώη
υποψηφίου Περιφερειακού Συμβούλου
με την «Ελληνική Αυγή για την Πελοπόννησο»
Στα διοικητικά όρια των νομών Αργολίδας-Αρκαδίας στην θέση «Ανάβαλος» αναβλύζουν μέσα από την θάλασσα τεράστιες ποσότητες νερού-περισσότερα από 10κυβ. μέτρα/δευτερόλεπτο!!- η ποιότητα του οποίου το καθιστά κατάλληλο για άρδευση καλλιεργειών. Επί του καθεστώτος της 21ης Απριλίου έγινε η πρώτη-και μοναδική δυστυχώς-σοβαρή προσπάθεια προκειμένου να υπάρξει εκμετάλλευση του υδάτινου όγκου επ’ ωφελεία των αγροτών της Αργολίδας, μέσα από την δημιουργία φράγματος στην περιοχή, αντλιοστασίου και δικτύου που αρχικά θα παρείχε νερό στις περιοχές του λεγόμενου «Αργολικού κάμπου».
Στα διοικητικά όρια των νομών Αργολίδας-Αρκαδίας στην θέση «Ανάβαλος» αναβλύζουν μέσα από την θάλασσα τεράστιες ποσότητες νερού-περισσότερα από 10κυβ. μέτρα/δευτερόλεπτο!!- η ποιότητα του οποίου το καθιστά κατάλληλο για άρδευση καλλιεργειών. Επί του καθεστώτος της 21ης Απριλίου έγινε η πρώτη-και μοναδική δυστυχώς-σοβαρή προσπάθεια προκειμένου να υπάρξει εκμετάλλευση του υδάτινου όγκου επ’ ωφελεία των αγροτών της Αργολίδας, μέσα από την δημιουργία φράγματος στην περιοχή, αντλιοστασίου και δικτύου που αρχικά θα παρείχε νερό στις περιοχές του λεγόμενου «Αργολικού κάμπου».
Δ. Κοδέλας: Η φτώχεια δεν είναι φυσικό φαινόμενο
Τοποθέτηση του Δημήτρη Κοδέλα την Παρασκευή 28/03 στην ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΙΣΟΤΗΤΑΣ, ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ με θέμα : α) Η φτώχεια ως απειλή για τα ανθρώπινα δικαιώματα και β) Η εξαίρεση της μητρότητας από τη διαθεσιμότητα.
Δεύτερη στις γυναίκες ο Α. Θεοδώρου από το Ναύπλιο στον 9ο Μαραθώνιο Μεσσήνης
Με τα γνωστά συστατικά της επιτυχίας με τα οποία έχει καθιερωθεί, πραγματοποιήθηκε στις 30/3/2014 ο 9ος Μαραθώνιος Μεσσήνης και οι παράλληλοι αγώνες 10 χλμ. και 3 χλμ. για παιδιά και νέους δρομείς (700 αθλητές σε όλα τα αγωνίσματα), με διοργανωτές τον Δήμο Μεσσήνης, τον ΣΔΥ Μεσσηνίας και την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Πελοποννήσου.
Από το Ναυύπλιο στην Αϊτή με αγάπη
Τα παιδιά της φετινής Ε΄ τάξης του 2ου Δημοτικού σχολείου Ναυπλίου, πριν 2 χρόνια συνδέθηκαν με μια Κοινότητα στην Αϊτή, μέσω της Ναυπλιώτισσας εθελόντριας Elizabeth Stravoravdis. Η κοινότητα ονομάζεται Thoman.Είναι μια ώρα από το επίκεντρο του σεισμού Port-Au-Prince που έγινε το 2010.Η κοινότητα δέχτηκε πολλούς σεισμοπαθείς που έχασαν τα σπίτια τους και τους δικούς τους ανθρώπους.










(1).webp)










.jpg)