Παρασκευή 11 Απριλίου 2014
"Ναύπλιο Νέα Ελπίδα": Μεγάλο ολίσθημα Κωστούρου, απίστευτη αγένεια
Άσχημη εντύπωση έκανε η απάντηση του κ. Κωστούρου στην πρόταση Γραμματικόπουλου για τους ποδηλατόδρομους πεζόδρομους στους άξονες Ναυπλίου-Ν.Κίου και Ναυπλίου-Αρίας. Σ'αυτήν την ολοκληρωμένη πρόταση η απάντηση του κ. Κωστούρου που προφανώς ξεχνά ότι είναι Δήμαρχος του Δήμου Ναυπλιέων ήταν ή εξής: Κωστούρος: Όταν το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε μελέτη για ποδηλατόδρομους, τότε κάποιοι μάλλον είχαν πάει τουαλέτα...!!!
Αποστρατεύονται με το βαθμό του Ταξιάρχου οι Αστυνομικοί Διευθυντές Αργολίδας Παπαδημητρίου και Σιαχάμης
Μετά την κρίση των Ταξιάρχων συνεχίστηκαν οι κρίσεις των Αστυνομικών Διευθυντών της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ανώτατο Συμβούλιο του Σώματος, υπό την Προεδρία του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Δημήτριου Τσακνάκη και των Αντιστρατήγων του Σώματος Σπυρίδωνα Παπασπύρου και Κωνσταντίνου Τσουβάλα.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση αποτελεί προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής!
Του Γεώργιου Εμμανουήλ Δασοπόνου
Περιβαλλοντολόγου Msc.
Υποψήφιου με τον Συνδυασμό
“Ναύπλιο. Επόμενη Μέρα.”
Η σημερινή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Τριών Ναυάρχων με αφορμή την περιβαλλοντική δράση του ΔΟΠΠΑΤ για τον καλλωπισμό των παρτεριών του Δήμου Ναυπλιέων εν όψη των εορτών του Πάσχα, νομίζω ότι επιβάλει πλέον να ανοίξει το μεγάλο κεφάλαιο που λέγεται Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση. Οι εικόνες που είδαμε, δηλαδή την Εθελοντική Ομάδα του Δήμου καθώς και τα παιδιά από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου να φυτεύουν τα ίδια, τα πολύχρωμα αυτά φυτά, πιστεύω ότι αναπτέρωσε το ηθικό όλων και μας έδωσε μεγάλη χαρά, γιατί η νέα γενιά σε αντίθεση με την προηγούμενη, φαίνεται να ενδιαφέρεται αληθινά και να αφουγκράζεται τα οικολογικά προβλήματα του πλανήτη μας.
Πέμπτη 10 Απριλίου 2014
Γραμματικόπουλος:" Άρδευση, Αποχέτευση προτεραιότητες για τον Αγ. Ανδριανό"
"Η ολοκλήρωση του ημιτελούς αρδευτικού έργου, η αποχέτευση, η δημιουργία ενός χώρου άθλησης και ψυχαγωγίας των παιδιών, η ανάδειξη του παλαιοκάστρου και του πυργόσπιτου, η επαναλειτουργία της πρώην κοινοτικής πλάστιγγας, αποτελούν μερικές από τις βασικές προτεραιότητες μας για τον Αγ.Ανδριανό" τόνισε μεταξύ άλλων ο Χρήστος Γραμματικόπουλος κατά την επίσκεψη του σήμερα το απόγευμα στον Αγ.Ανδριανό.
Κωστούρος: Όταν το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε τη μελέτη για ποδηλατόδρομους, τότε κάποιοι μάλλον είχαν πάει τουαλέτα...!!!
Στην δημοσιότητα έδωσε πριν από λίγο ο Δήμαρχος Ναυπλιέων τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά της 21ης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου στις 07. 08.2013 όπου το Δ.Σ. ψήφισε μελέτη για ποδηλατόδρομους στο Ναύπλιο. Ο κ.Κωστούρος τόνισε χαρακτηριστικά: "Ο Δήμος πέρασε από το Δημοτικό Συμβούλιο τον Αύγουστο μελέτη ποδηλατοδρόμων. Το ξέρατε; Όχι ε; Ούτε κάποιοι με προτάσεις που τότε μάλλον είχαν πάει τουαλέτα!!!"
Επιστολή του Σωματείου Πυροσβεστών Αργολίδας και Αρκαδίας προς τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
Αξιοτ. κ Πρωθυπουργέ, κ. Υπουργέ,
Θα θέλαμε να σταθούμε σε ένα θέμα που είναι στην επικαιρότητα τον τελευταίο καιρό πάρα πολύ, και έχει να κάνει με το επίδομα «εξπρές» στο ένστολο δυναμικό του Π.Σ. Στα σχέδια της κυβέρνησης για το προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος είναι με βάση πάντα τις ανακοινώσεις το επίδομα αυτό να δοθεί στους χαμηλόμισθους μονίμους συναδέλφους που παίρνουν κάτω από 1500 ευρώ μεικτά μισθό. Με αποτέλεσμα το επίδομα αυτό να το πάρουν 1400 συνάδελφοι από τους 12.000 εργαζομένους του πυροσβεστικού σώματος με συνέπεια να δημιουργείτε μια σύγχυση και διχασμό ανάμεσα σε εργαζομένους στον ίδιο χώρο.
Θα θέλαμε να σταθούμε σε ένα θέμα που είναι στην επικαιρότητα τον τελευταίο καιρό πάρα πολύ, και έχει να κάνει με το επίδομα «εξπρές» στο ένστολο δυναμικό του Π.Σ. Στα σχέδια της κυβέρνησης για το προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος είναι με βάση πάντα τις ανακοινώσεις το επίδομα αυτό να δοθεί στους χαμηλόμισθους μονίμους συναδέλφους που παίρνουν κάτω από 1500 ευρώ μεικτά μισθό. Με αποτέλεσμα το επίδομα αυτό να το πάρουν 1400 συνάδελφοι από τους 12.000 εργαζομένους του πυροσβεστικού σώματος με συνέπεια να δημιουργείτε μια σύγχυση και διχασμό ανάμεσα σε εργαζομένους στον ίδιο χώρο.










(1).webp)










