Δελτίο τύπου
Επειδή ο μανδύας των «ανεξάρτητων» δημοτικών παρατάξεων φοριέται πολύ σε αυτές τις εκλογές.
Επειδή όλοι μας, πολίτες του Δήμου, βιώνουμε την οικονομική κρίση και την ανεργία να χτυπάν τις ζωές μας, τα νοικοκυριά να γονατίζουν από τα χρέη και τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις να μας έχουν φέρει στην οικονομική εξαθλίωση.
Επειδή ο Δήμος αδυνατεί να υπερασπιστεί και να παρέχει τα αυτονόητα, ενώ παράλληλα απογυμνώνεται από τις υπηρεσίες του, υποβαθμίζεται το Νοσοκομείο του και δεν υπάρχει κανένα πλάνο για στήριξη του τουρισμού και της αγροτικής παραγωγής.










(1).webp)









