Σας περιμένουμε την Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 και ώρα 20.00, στο προαύλιο του σχολείου μας, για να τιμήσουμε την προσπάθεια των παιδιών μας, να γιορτάσουμε όλοι μαζί την ολοκλήρωση της σχολικής τους πορείας και να τους ευχηθούμε καλή σταδιοδρομία στο νέο και συναρπαστικό κεφάλαιο που ανοίγεται στη ζωή τους.
Η παρουσία σας θα αποτελέσει μεγάλη τιμή και θα δώσει ιδιαίτερη χαρά στους τελειόφοιτους μαθητές μας!
Με εκτίμηση,
Η Διευθύντρια
Νικολέττα Ματσιμάνη










(1).webp)




