Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019
Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019
Στόχος του Χατζηδάκη η δημοπράτηση 17 Μονάδων Επεξεργασίας Απορριμμάτων εντός του 2020 σε όλη τη χώρα
Κατηγορίες:
ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ
,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στη δημοπράτηση 17 Μονάδων Επεξεργασίας Απορριμμάτων σε ολόκληρη τη χώρα, μέσα στο 2020, στοχεύει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σύμφωνα με όσα τονίστηκαν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο υπουργείο υπό την προεδρία του υπουργού, Κ. Χατζηδάκη, και τη συμμετοχή του γ.γ. διαχείρισης Αποβλήτων, Μ. Γραφάκου, της ειδ. γ. Διαρθρωτικών Ταμείων του Υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Ν. Δανδόλου, υπηρεσιακών παραγόντων, εκπροσώπων Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ) και μελετητών έργων από 17 περιοχές της Επικράτειας.










(1).webp)





