Τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα άκουσε από την φιλαρμονική του Δήμου Ναυπλιέων , την Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019, ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος στο γραφείο του, στο Επισκοπείο του Ναυπλίου.
Την Κυριακή το απόγευμα, 22 Δεκεμβρίου 2019, εθελόντριες και εθελοντές της Νοσηλευτικής του Περιφερειακού Τμήματος Ναυπλίου, η Πρόεδρος του Τμήματος κυρία Ιωάννα Δαρσακλή και μέλη του Δ.Σ. επισκέφθηκαν το Γηροκομείο Ναυπλίου.
Νέα ισχυρή ψυχρή εισβολή αναμένουμε με την αλλαγή του χρόνου, με τις χιονοπτώσεις να φτάνουν στην βορειοανατολική Πελοπόννησο και κατ΄ επέκταση και στην Αργολίδα.